U kunt zowel nieuwe als gebruikte archiefkasten kopenWe leven in een digitaal tijdperk. Maar kijk eens om u heen als u op kantoor werkt en zie hoeveel er nog wordt gekopieerd en geprint. En al dat papierwerk moet toch netjes ergens in worden opgeborgen. Kortom: archiefkasten zijn geen overbodige luxe in een goed lopend kantoor. En dat is waar albeka.nl om de hoek komt kijken. Want bij Albeka kunt u archiefkasten kopen die al gebruikt zijn, gloednieuw zijn of nu in de aanbieding zijn. Bij kantoormeubilair ligt een grote nadruk op de ergonomie. U wilt uw personeel immers geen schade berokkenen door hen urenlang achter verkeerd afgestelde bureaus en op versleten bureaustoelen te laten plaatsnemen. Bij de archiefkasten is de vraag om ergonomie wat minder relevant. Hoewel een lage kast naast een bureau prettig is voor de werknemer terwijl een hoge kast zo zijn voordelen heeft als het gaat om een algemene kast, geeft de uiteindelijke functionaliteit van deze archiefkasten de doorslag. Naast het feit dat wij ongebruikte en gebruikte archiefkasten verkopen hebt u natuurlijk de mogelijkheid om het type gewenste archiefkasten op te zoeken. Er zijn er namelijk vele:

  • Brand- en braakkasten,
  • Hangmapkasten,
  • Tekenladekasten,
  • Schuifdeurkasten,
  • Draaideurkasten,
  • En ook de roldeurkasten willen we niet onbenoemd laten.

Dit is trouwens slechts een kleine greep uit ons totale assortiment. Ook kunt u op diverse andere categorieën zoeken zoals het type onderdelen, status van het product en de kleur van de omhuizing. Lees de diverse details van al deze mogelijkheden goed door en kijk vooral of de gewenste hoeveelheid kasten van uw keuze in die kwantiteit te koop is. Dat is helaas niet altijd het geval en dat betekent dat u toch echt nog even verder moet zoeken.

Ook al gaat veel digitaal, archiefkasten komen vaak als geroepen

Naast dergelijke archiefkasten verkopen we natuurlijk ook allerlei andere producten voor op het kantoor. Duidelijke voorbeelden zijn bureaus en de daarbij behorende stoelen, scheidingswanden maar ook complete balies voor de receptie bij u op kantoor. Het is dus mogelijk om uw gehele kantoor in te richten door ons bedrijf. Een bonus is misschien nog wel het feit dat iedere bestelling van boven de 150 euro geheel gratis wordt afgeleverd, waar uw kantoor zich in Nederland dan ook mag bevinden. Daarnaast krijgt u op ieder product, ook de tweedehandse archiefkasten, maar liefst 24 maanden garantie. En wij hebben simpelweg het grootste assortiment van Nederland met op dit moment meer dan 1450 soorten meubelen. Klinkt u dat als muziek in de oren? Gaat het om een kast of stoel? Dan kunt u direct online bestellen. Gaat het om de totale inrichting van uw kantoorpand en wilt u dus in bulk inkopen? Dan is het verstandig om even contact met ons op te nemen zodat we telefonisch of per mail een offerte kunnen opstellen. Sterker nog, onze adviseur komt graag bij u langs om samen met u een plan van aanpak op te stellen.

Dankzij onze site kunt u het gehele kantoor inrichten zoals u dat wilt

Wilt u in onze showroom de diverse meubelen met eigen ogen bekijken en zelfs even testen? U bent met of zonder afspraak van harte welkom in één van onze filialen in Hendrik-Ido-Ambacht, Nieuwegein of Zoetermeer. We geven u gratis advies, de offerte is vrijblijvend, alle artikelen zijn duurzaam en natuurlijk leveren we snel aan huis. Omdat deze archiefkasten zo betaalbaar zijn kunnen we het ons voorstellen dat het niet bij een eenmalige bestelling zal blijven. Vergeet dan ook niet om onze website even te bookmarken of door ons te volgen via de diverse sociale media.